FOR EN HELG, DERE!!

Hundekjøring i Sirdal, stelling av sauer og partystemning er noe av hva denne helgen har gitt av fantastiske opplevelser! 😀 Det skjer så mye gøy om dagen, å det er virkelig gøy å kunne ha form til å være med på så mye morsomt og forskjellig! Både på hjemmebane og ute blant andre. Helt rått faktisk!! – I går var jeg med herlige kollegaer til Sirdal Huskey farm for å kose oss med ulike aktiviteter i snøen, hvor blant annet hundekjøring og kjøring med snøscooter var noen av aktivitetene. Det gav virkelig mersmak, og noe jeg vil anbefale alle som er glad i å være ute, og glad i hunder å prøve! 😀 De har en hjemmeside, som er proppfull av opplevelser både sommer og vinter, som man kan booke. Må også si at jeg aldri har sett noen med så rå kustus på noen hunder før! De hadde det så bra, og det viste så utrolig godt igjen 😀 <3

 

 

 

 

Om kvelden i går hadde jeg noen venninner på pizza og godt i glasset. Det ble nesten litt på sparket, og jeg er veldig takknemlig for at det var noen som kunne komme på kort varsel 😀 Veldig koselig, og utrolig gøy med en liten bursdagsfeiring 😀 

 

 

 

 

 

 

Selv om helgen har gått i et, nesten uten pustepause har jeg virkelig STORKOSA MEG! Ungene har storkost seg hos farmor og farfaren sin, og sovna pladask i dag etter en veldig innholdsrik helg for de også. Det var skikkelig deilig å få de hjem igjen, å det er helt rart hvor mye man kan savne de, selv om de bare er en tur hos farmor og farfar å har det gøy 😀 <3

Litt blanding av mobilbilder og canon bilder i kveld, men håper det går greit. Her hjemme er det fortsatt rosa som regjerer, så dere kommer nok til å få litt mer av det fremover. MEN jeg har mye spennende på lur, så det kommer ikke til å bli noe “rosa blogg” akkurat ^^ Thihi^^ 

Ønsker dere en fin kveld videre folkens! <3 

2 kommentarer

Siste innlegg