DE HERLIGSTE GLIMT TIL DERE I KVELD!

God kveld alle sammen! Har dere hatt en fin og god helg ? ^^

 

 

I går fikk dere en sniktitt på de nye godstolene vi har handlet til stuen, og her skal dere få litt mer og bedre bilder av de. De er faktisk fra IKEA , og jeg klarte ikke å gå fra dem etter at jeg satt meg ned i dem bare for å prøvesitte her om dagen da jeg var innom for et helt annet ærend.. Jeg har siden vi flytta inn sett for meg to gode og fine lenestoler her, men at det ble akkurat disse to det var nok litt uvventa og spontant. Jeg bruker alltid å planlegge nøye hva jeg tar inn, men disse bare ropte etter å bli prøvd av meg og videre bli med hjem.. Thihi.. Herlighet så fornøyde vi er!! Far i huset ble veldig glad for at mor ville spandere på familien nye lenestoler, men ikke fullt så glad når han fant ut t også her blir det fullt med puter samme dag…. 😀

 

 

 

Vår helg har både vært morsom, god, spontan, trett, spennende og full i glede! 😀 Helt fantastisk med andre ord 🙂 Vi har kost oss sammen alle fire, og det er virkelig et eventyr å få se to små mennesker vokse opp! De nye stolene er godt utprøvd av både store og små, og det var virkelig deilig med enda litt flere sitteplasser i stuen. Til tross for at stolene er veldig svære, så virker det ikke ut som det er mindre plass på gulvet, så de passet helt perfekt! Etterhvert ser jeg for meg at det kommer et sidebord mellom og en lampe hjørne 🙂 Stolene heter foressten “STOCKSUND Lenestoler” .

 

 

 

 

 

 

 

 

Noen herlige og søte glimt fra helgen vår, hvor alle bildene er tatt tidligere i dag. Vi koser oss og er kreative både store og små! 

 

 

Sammen med mine fine innenfor disse veggene her, har jeg virkelig fått alt jeg noen gang kunne drømme om! En fin liten familie, i et hus hvor vi virkelig lar drømmene våre blir til virkelighet! Hele visjeonen min bak denne bloggen, om jeg kan kalle det for det, er at man ikke kan kjøpe seg lykke, man må skape den selv ! 😀 Å det er det jeg prøver å leve etter sammen med mine ^^ <3

 

> Følg gjerne bloggen min på facebook, for oppdateringer og mer inspirasjon <

 

0 kommentarer

Siste innlegg