MOR OG SØNN TIL HOVEDSTADEN!

Vi er ferdigpakka og kjempe klare for å innta Oslo i morgen! Thihi ^^ Jeg tar med meg Aleksander for å besøke min gode venninne Karianne, som bor i Nydalen. Aleksander har aldri tatt fly før, så her er det mye jeg er spent på 😀 Med noen dinosaurer og en spennende bok i sekken, kanskje litt rosiner også, så tror jeg dette skal gå superfint 🙂 Fly må jo være kjempe spennende for en nysgjerrig gutt på to år. 

 

 

 

 

Blir litt rart å bare ha med seg en av barna, men samtidig så vet jeg at det bare er sunt å ha litt tid med dem hver for seg også. Neste gang er det kanskje Julie sin tur å være med 😀 Jeg gleder meg masse til å vise han litt av Oslo, o gikke minst til  ta han med til Karianne og Jesper 🙂 Vi blir her noen dager, og jeg gleder meg til å se hva disse dagene har å by på ! 😀

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

 

 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg