ENDELIG LITT VÅRYR IGJEN!

God kveld alle sammen! Har dere hatt en fin lørdag ? Noen har kanskje fått med seg at jeg var på snappen «instahomes» i dag, og viste hvordan jeg pynta opp inngangspartiet vårt utenfra ? Til dere andre så får dere en smakebit her ^^ Jeg har nemlig slått skikkelig på stortromma i dag, og i tillegg fått kost meg masse ute igjen med blomster, mose, kongler og smådill ^^

Vi er i den første vårmåneden ja, men de riktig gode temperaturene ventes fortsatt på, og man kan ikke være trygg på at snø og is ikke blir å se mer heller. En så lenge kan man kose seg med det som går, og glede seg enda mer til hage sesongen er i gang for fullt igjen 😀

Slik så det ut i dag tidlig, før jeg tok fatt! 😀

~ Ta gjerne en titt på siden HAGEGLADE PÅ FACEBOOK, for masse inspirasjon, tips og råd ~

4 kommentarer

Siste innlegg