ENDELIG VÅRSTEMNING IGJEN!

At energinivået mitt var på topp på lørdag var jeg bare helt nødt å utnytte!! Våren har jeg ikke lengta mer etter en jeg gjør for tiden, og jeg bare måtte starte litt selvom det enda er litt snø rundt dørene.. Dere fikk en smakebit av dette i helgen, og her skal dere få se resten! 😀 Har ikke turt å sette ut annet en påskeliljer enda, og gleder meg til de spretter skikkelig ut!! Hallemiinn sååå fornøyd jeg er !!!!

 

 

 

 

Kongler og mose er selvplukka. Passer alltid på å ha noen poser med slikt liggende, siden det er så pent å dekorere med hele året 🙂 På kurvene har jeg lagt litt bark, for å skjule kantene.. Ikke så veldig fornøyd med det, men finner en bedre løsning om litt ^^

 

 

 

 

 

 

Før : 

 

 

 

 

~ Ta gjerne en titt på siden HAGEGLADE PÅ FACEBOOK, for masse inspirasjon, tips og råd ~

 

2 kommentarer

Siste innlegg