GJENBRUKSTIPS OG INSPIRASJON FRA GJESTEBADET!

Gjestebadet holdes nøytralt og enkelt. Mye blomster men lite dilldall ellers. Det er gøy og eksprimentere med detaljene her også, som ellers i huset. Men har jeg først funnet noe jeg liker veldig godt å ha et sted, blir det som regel stående slik en god stund også 🙂 

 

 

 

 

 

Rm vasene på kanten er den største typen i den serien. Jeg hadde en som jeg klarte å knuse for noen år tilbake, og disse to har jeg funnet veldig billig på finn.no ^^ Gammelt for andre, nytt for meg! Fantastisk måte å gjenbruke ting på ^^ Helt utrolig hvor mye vakkert som ligger på finn faktisk!! Et bra tips til dere er å sjekke der først om det er en spesiell ting du er på jakt etter. Mange ganger har de akkurat det samme på finn til en slikk og ingenting, og man kan plutselig kjøpe seg to av samme ting i stedenfor 1ny  på butikken. Og kanskje til og med spare litt penger totalt i tillegg 😀

 

Er dere flinke til å benytte dere av finn.no ?

 

 

 

 

Det er alltid gøy og se tilbake på hvordan det var her for ikke så alt for lenge siden. Og jeg er fortsatt kjempe fornøyd ! 😀 <3 Vi brukte foressten malingsrester fra gangen. Når vi allerede hadde en god del igjen, var det for oss ikke noe poeng å kjøpe ny maling bare for at det er et annet rom. Dessuten liker vi fargen på veggene kjempe godt 😀 Fargen heter “Powder rock” fra Nordsjö.

 

 

Det var litt fra meg denne fredagen! ^^ Håper dere er friske og raske og har en supergod helg i møte!! Iallfall kan dere prøve å lage dere en så god helg som mulig 🙂 Ikke glem at jeg også har en egen kategori på bloggen for oppussing! Om du ønsker å titte på hele prosjektet om gjestebadet, og ellers andre prosjekter vi har hatt i huset ^^

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

1 kommentar

Siste innlegg