VISSTE DU AT INSEKTSHOTEL KAN VÆRE SÅ SMARTE OG KREATIVE !?

Våren har såvidt startet for noen. For dere som fortsatt har metervis med snø, fortvil ikke! Koselige ting og forberedelser til sesongen som dette, kan du starte å lage med det samme 😀

 

OPRINNELIG FRA DENNE SIDEN

 

Vedlikeholdsfrie planter og hager finnes ikke. Det er alltid noe som trenger vedlikehold enten mer eller mindre. Ettersom jeg har lest mer og mer om insektshotel, har jeg forstått at om man har de rette insektene i hagen, får man altså «gratis» hjelp med å holde både ugress og skadeinsekter nede. Her skal dere få en god drøss av kul inspirasjon jeg med hjelp av Pinterest har funnet og vil dele med dere 🙂

 

OPRINNELIG FRA DENNE SIDEN

 

OPRINNELIG FRA DENNE SIDEN

 

OPRINNELIG FRA DENNE SIDEN

 

OPRINNELIG FRA DENNE SIDEN

 

OPRINNELIG FRA DENNE SIDEN

 

OPRINNELIG FRA DENNE SIDEN

 

OPRINNELIG FRA DENNE SIDEN

 

Det er ikke mange år siden jeg oppdaga insektshotel for første gang, og kunne ikke forstå greia med første øyekast for å være ærlig… Nå som jeg skjønner det bare er viktigere og viktigere synes jeg det er spennende og formidle også dette, og spre kul inspirasjon jeg selv har kommet over. Insektshotell kan dessuten være veldig spennende for barn og barnebarn, og et helt perfekt prosjekt man kan lage sammen store og små! 😀

 

HENTET HER, FRA PINTEREST

 

-> Besøk gjerne gruppen «HAGEGLADE PÅ FACEBOOK» for MASSE inspirasjon og tips!! Denne siden er mye til hjelp for meg!

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

1 kommentar

Siste innlegg