KLASSISK, TIDLØS OG ENKEL PÅSKE!

Klassisk og tidløs eleganse elsker jeg! Og vil gjerne at hver et rom skinner i toner som dette. For at barna også skal få sine påske tradisjoner har jeg satt inn litt gult også, men i dette innlegget skal dere få påske inspirasjon uten en eneste gul liten klatt <3

 

 

 

I gangen har jeg tatt frem trollhasselgrenen min som mor og en veninne har støpt i betong. Megakul! – Og perfekt til påske. Hvorfor hadde jeg ikke denne samme sted til jul .. ? Det skal jeg huske når den sesongen begynner igjen ^^

 

 

 

 

 

 

 

– Dekor egg med fjær fra feel // Fugl fra Floriss Ålgård // Roser og grønt fra feel. –

 

 

 

– Krans fra Europris // Mørke puter med lekker kant fra Lama/Halvor Bakke // Lyse puter selvsydd av meg // Skinn fra Kremmerhuset // Båt og lykt fra Riviera Maison –

 

 

 

 

 

Herlighet dere.. Jeg får ikke nok av disse fargekombinasjonene! Hele året, hvilken høytid som helst.. Det finnes alltid litt dekor i jordens farger som dette <3 Hvordan pynter dere til påske ? 😀 <3

Ønsker dere en riktig god og fin kveld videre! 

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

2 kommentarer

Siste innlegg