VISSTE DU AT MAN KAN GJØRE DETTE MED KONGLER ?!

Mange irriterer seg over konglene, og har kanskje problemer hvert år med å hente å kaste kongler fra uteområdet sitt.. Men! Visste du at det er såååå mye kult man kan bruke de til! Ikke bare som dekor kongler, men de kan faktisk gjøre litt nytte for seg i hagen også! Bare se her :

 

HENTET FRA DENNE SIDEN

 

Dette forsto jeg meg ikke helt på først. Ser veldig stilig ut, men det skal visstnok også holde katter unna i følge nettet. Noen av dere som kjenner til dette og har prøvd ? Dekorativt og lur måte og samle konglene i hagen på, om man har mange av dem 🙂

 

HENTET FRA DENNE SIDEN

 

HENTET FRA DENNE SIDEN

 

HENTET FRA DENNE SIDEN

 

HENTET FRA DENNE SIDEN

 

Kom også over en brudebukett med kongler i, noe som virka til å være veldig populært på Pinterest. Alle slags varianter ! Ikke for alle, men skikkelig kreativt og personlig vil jeg si 🙂

 

HENTET FRA DENNE SIDEN

 

HENTER FRA DENNE SIDEN

 

HENTET FRA DENNE SIDEN

 

HENTET FRA DENNE SIDEN

 

Siden de også er påske nå, bare måtte jeg legge ved disse luringene også 🙂 Koselig aktivitet man kan gjøre med barna/barnebarna 😀 

 

HENTET FRA DENNE SIDEN

 

-> Besøk gjerne gruppen «HAGEGLADE PÅ FACEBOOK» for MASSE inspirasjon og tips!! Denne siden er mye til hjelp for meg, og man finner uendelig masse fin inspirasjon der inne !

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

#hage #tips #hagetips #hobby #diy #dekor #pynt

2 kommentarer

Siste innlegg