DETTE ER VIRKELIG LEVENDE ØYEBLIKK !!

Så var vi plutselig kommet godt ut i påsken 2018`s siste kveld! 2.påskedag er snart historie for i år, og hverdagen begynner for fullt igjen i morgen. Årets påske var jeg redd skulle bli skikkelig ille, og ble positivt overrasket da det heller ble totalt motsatt 😀 Vi har kost oss store og små, tobeinte og firbeinte. Vi har brukt nærmiljø, kost oss i hjemme ute og inne, og vært sammen med familie. Helt fantastisk! 

 

 

Lørdag før påskeuken hadde vi en superkoselig stund i stuen sammen med våre firbeinte venner. De er veldig tamme, og barna synes det er kjempe gøy og få lov å mate dem å være så tett på dem som dette 🙂 Barn og dyr hører godt sammen, og barna lærer helt ekstremt mye av å være sammen med dyr. Suuperkoselig! Å jeg har lenge drømt om å få fange noen øyeblikk som dette med linsa mi <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kanskje ikke alle som lar kaninene hoppe rundt i Halvor Bakke puter, sofa, stue og blant pynt generelt… Men her i Kvitlyngveien er det mye som er lov, å kaninene våre er bare såå snille! Det at de får snuse litt rundt på våre områder også, og ikke bare sine egne, gjør at vi får enda bedre kontakt med dem 🙂 Og barna, ja de blir helt i 100! 😀 <3

 

 

 

Håper dere har hatt noen skikkelig gode påskedager dere også! Jeg var forresten en tur på trening i dag, og føler meg riktig så god i formen! Å det er virkelig deilig <3 Håper det fortsetter fremover også, for tiden vi går i møte er jo bare helt magisk!! Det er VÅÅR folkens!! Dere skal snart få se hvordan rommet til storebror har blitt på loftet, å jeg gleder meg kjempe mye til å vise dere!! 😀

Nyt kvelden videre, herlige dere! – Plutselig skrives vi igjen 🙂 <3

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

#interiør #hus #hjem #barn #kjæledyr #påske #inspirasjon #inspo #glede

0 kommentarer

Siste innlegg