BADEROMSINSPIRASJON TIL DERE I KVELD!

 

Gjestebadet blir jeg bare mer og mer glad i, å elsker å åpne døren inn her etter at vi fikk pussa opp dette rommet også. Et bad er et bad for noen, men også her kan det være viktig å trives! Alle rom i et hjem har en form for betydning, å det er viktig for meg at alle rom er en glede å trå inn i.

 

 

 

 

 

Dere legger kanskje merke til den nye båten som har flytta inn? Maritimt er nok en liten tråd her i heimen etterhvert, å seilbåter har jeg virkelig lagt min store elsk på….! Denne var jeg på jakt etter i over et år, å trodde vel egentlig det var slutt på å selge den. Plutselig kom jeg over et eksemplar, å tenkte meg ikke om før den lå i handlekurven, og plutselig var hjemme hos meg ^^

 

 

 

 

 

Med disse detaljene fra gjestebadet, ønsker jeg dere en superfin fredagskveld! <3 Vi ligger i hver vår ende i sofaen og ser på det flotte programmet til «Petter Uteligger» ! Helt uendelig fantastisk den mannen der, og for et stort hjerte han har!! Jeg var på = kaffe i februar å hadde meg en deilig latte sammen med min gode venninne Karianne, og Aleksander 🙂 Virkelig et sted å anbefale å ta turen innom! Utrolig koselig sted med en superhyggelig betjening 🙂

 

 

-> FØLG GJERNE BLOGGEN MIN PÅ FACEBOOK FOR OPPDATERINGER, INTERIØRTIPS OG RÅD FRA HJEMMET <-

#interiør #baderom #gjestebad #rivieramaison #erlikkaffe #blomster

0 kommentarer

Siste innlegg