FREDAGSSTATUS!

God kveld alle sammen! Det er litt så som så med hva jeg klarer å vise dere om dagen, men jeg håper dere holder ut litt til 🙂 Dagene er krevende for tiden, og hodet vil 10 ganger mer en kroppen… I januar/februar kunne jeg gjerne fly opp av sengen kl 5 for å trene før jobb noen ganger i uken.. Men nå orker jeg kun det nødvendigste av det nødvendige og såvidt det en gang… Helt utrolig hvor mye forskjellig som kan oppstå når en først har blitt utsatt for noe. Ting baller liksom på seg, å har jeg ikke først klatra til topp av en stige, så er veien til bakken plutselig veldig brå 😛 Føler jeg er tilbake til legekontoret nesten før jeg er kommet hjem fra en time.. Hihi ^^

 

 

Det aller viktigste er at disse to får det lille av energi og krefter jeg har, så får det andre bli tatt på sparket om jeg klarer det eller ikke.. En gang skal hverdagen bli mer stabil, det er det jeg jobber mot å prøver å gjøre det beste ut av det som er nå i mellomtiden 🙂

 

 

 

 

 

I morgen er planen å komme seg ut litt i naturen med de små, sammen med søskenbarn av meg <3 – Det blir derfor en tidlig kveld i kveld, og jeg har allerede duppet av flere ganger i ettermiddag. Krysser armer og bein for at morgendagen blir super, og for at helsa snart går litt mer riktig vei 😀

 

 

Ønsker dere en helt fantastisk fredagskveld, og riktig god helg videre!! 😀 Lag dere en så god helg som dere kan <3 – Stor klem til alle, kjære snille lesere ^^

1 kommentar

Siste innlegg