GLAD I DUFTPINNER? DA BØR DU SE DETTE!

Det at det skal lukte godt hjemme er nok noe mange tenker på! Tusenvis av dufter finnes på markedet, og alle har vi forskjellig smak og meninger på hvordan den perfekte lukten skal være. Noen bryr seg også mye om hvordan kilden til den deilige duften skal se ut. Og dette finnes mange vakre eksempler på! Jeg vil gjerne vise dere et tips jeg tilfeldigvis kom på av meg selv, som kan sette duftpinner i et litt mer spennende lys! <3

 

 

 

Ta en vase du ikke bruker til noe for øyeblikket, eller en liten fin krukke du har, å fyll på med deilig duftvann!! 😀 Sikkert ikke et unikt tips, men jeg følte meg likevel litt kreativ når jeg fikk denne ideen, og måtte jo selvfølgelig dele den med dere ^^

 

 

WOILA!! Plutselig fikk du brukt vasen likevel, og duftpinnene fikk en lekker beholder å stå i. Kunne selvfølgelig ha satt pinnene rett i refill flasken, og har brukt å gjøre dette tidligere.. Det finnes også en original krukke for duftpinner i dette merket, som jeg har på badet. Men hva er vitsen å kjøpe mange slike, om man kan kjøpe en refill heller, noen pinner, å fylle på en liten vase eller noe man har i skapet ? 😀 Faktisk så sparer man også penger på denne måten ^^ Kanskje har du en krukke du aldri får brukt til noe.. Da kan du prøve dette!

 

 

 

 

 

 

Den lukten jeg har falt pladask for, å hamstrer inn av hver eneste gang jeg ser den på tilbud og begynner å gå tom, heter  GRANATEPLE, og er i merket “DURANCE”. Mor har også fått seg denne lukten i entreen sin, og nylig kjøpte jeg denne til broren min sin kjæreste, som ønska seg denne deilige duften 🙂 Ikke sikkert du liker akkurat denne, men du kan iallfall ta med deg tipset om å bruke hvilken krukke du vil til akkurat den beste duften DU kjenner til <3

 

-> FØLG GJERNE BLOGGEN MIN PÅ FACEBOOK FOR OPPDATERINGER, INTERIØRTIPS OG RÅD FRA HJEMMET <-

 

#tips #interiør #interiørtips #duftpinner #durance #kahler #gjenbruk #diy

2 kommentarer
    1. Anne: Heisann 🙂 Koselig at du titter innom bloggen min 🙂 Jeg har kjøpt dette på Feel og floriss. Mange forskjellige interiørbutikker selger dette, blomsterbutikker og diverse nisjebutikker. De har også egen nettbutikk. Søker du opp merket, er jeg nesten sikker på at du vil kunne spore det opp til en butikk i nærheten av deg 🙂 Lykke til !

Siste innlegg