HELT MÅLLØS!!!

 Lørdagskveld på sofaen her i hus , etter masse kos med barna i dag!  Tusen tusen takk for alle gratulasjoner ang forlovelsen vår! Gleder meg supermasse til å dele prosessen med dere, og ikke minst til å kose meg med et hav av bryllupsinspirasjon!! Litt redd jeg kommer til å drukne jeg, med så mye fin inspirasjon der ute !!!! Vi har satt en dato, som jeg skal røpe etterhvert.. Men! Grunnet vanskelig helsesituasjon og ellers litt forskjellige ting, blir det et godt men samtidig veldig passelig stykke frem! Og datoen, ja den er en veldig spesiell en !!  

 

 

Virkelig helt målløs og i ekstase!! Som situasjonen med meg har vært det siste 1,5 året, er det ekstra gøy og vite at Pål Børge ikke har fått helt fnatt av alt elendigheten.. Tenk at han vil gifte seg med meg!! 😀 Ingen eventyr uten noen monstere på veien, og dette skal nok få en lykkelig “slutt”. Og bli starten på noe nytt og spennende samtidig! Vi har en hel fremtid foran oss, og det er deilig å tenke på 🙂

 

 

 

 

Holder dere oppdatert vet dere ^^ Og tro det eller jeg, jeg har noe nytt og spennende å vise dere snart her hjemme! 😀

Ønsker dere en helt magisk aften, og god helg videre 💗

–> Følg gjerne bloggen min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <3 <–

 

0 kommentarer

Siste innlegg