IKKE GLEM DETTE, NÅ SOM KONFSESONG OG NASJONALDAGSTID ER I GANG!

Bunadsesongen er i full gang, og jeg ELSKER nasjonaldrakten vår!! ❤🍃🇳 Halleminn det er bare såå mange fine der ute 👏 I morgen tar jeg frem min for andre gang i år, og gleder meg til å bruke den flere ganger i år som i fjor 🍃 Barna kles selvfølgelig også opp i bunad, og jeg skulle ønske at Pål Børge også hadde en… Er det ikke bare råsexy med mannfolk i bunad dere ? Thihi ^^ Har tilbudt meg å sy en gang til han også, men har enda ikke funnet riktig lokkemåte å få han til å ville gå med en.. Haha! Det er bare såå fint!! 🍃

En viktig ting som jeg ikke kan få sagt for mye!!! Husk å ha fullt batteri på kameraet folkens, for å forevige koselige og tradisjonsrike sammenkomster med venner og familie ❤ Eneste måten å dra tilbake i tiden på senere 🍃 Ikke la det gå noen år, å si : skulle ønske jeg hadde bilder fra den dagen.. ❤ Nyt kvelden folkens!

1 kommentar

Siste innlegg