HAR DERE SETT!!!

Folkens!! Hvorfor bruker vi vanligvis ikke bare å ta ut ferien vår i mai hvert år ? Det viser seg jo hver gang at godværet kommer i mai!! Iallfall her i Rogaland <3 Husker bare sommeren i fjor, som vi var så heldig å få ha en hel helg, nettopp i mai!! 😀 Thihi ^^ 

 

 

 

Plenen vokser som bare juling, knopper og blomster spretter frem, og plutselig satt vi her med over 20 grader og steikende sol! Virkelig deilig!! Deilige dager å ha permisjon på, og for å se litt hell i uhellet med at jeg ikke er frisk for tiden, så får jeg iallfall iallfall nyte solstråler imellom <3 Å det er virkelig noe å glede seg over!

 

 

 

 

Mens Julie har seg en lur i skyggen, har jeg rigga meg til med en “base” på terassen, og går rundt å luker litt ^^ Kos !!

 

 

 

I år skal vi foressten male veggen mellom oss og naboen, og jeg gleder meg til å se hvordan det resultatet blir. Er sikker på at det blir kjempe fint, å endelig er vi da også ferdig med det prosjektet ^^ Sitter å tenker på så pent det ville vært med litt blomsterkasser på denne veggen 😀 Gjerne noe som henger, eller kanskje noe som klatrer oppover fra bakken ? Hva tror dere ?? 😀

 

 

 

 

Ellers er bassenget fyllt opp, og står klar for at lillemor skal få plaske litt når hun står opp fra hvilen sin 😀 Og videre en badeglad gutt når han kommer hjem fra barnehagen 🙂 

 

 

Vi er foressten på snappen “instahomes” i dag, å deler fra hjemmet! Nå er det en god stund siden jeg har hatt snappen, grunnet helsa mi, så jeg gleder meg til å ta dere med i dag! 😀 Håper de som har mulighet er ute å nyter godværet!! Det er ingen sted det er bedre å være enn hjemme i vårt vakre Norge, når været er på topp som akkurat NÅ ! 😀

 

 

-> Besøk gjerne gruppen «HAGEGLADE PÅ FACEBOOK» for MASSE inspirasjon og tips!! Denne siden er mye til hjelp for meg!

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

#hage #uterom #terrasse #plen #interiør #hus #hjem #oppussing

0 kommentarer

Siste innlegg