HUSET HAR FUNNET SIN 17. MAI DRAKT!

JEG SIMPELTHEN ELSKER 17. MAI! Favorittland nr 1, sin bursdag <3 Dette må alltid feires med de nærmeste, og vi har de siste årene fått en koselig tradisjon. Dagen markeres både med nasjonaldrakten på, god mat, is, og ikke minst pynting med flagget vårt! 

 

 

 

Visste du at det ikke skal mere til en flagg, og bjørkeris for å få et virkelig vakkert utrykk til denne dagen? For meg og sikkert mange andre, er disse to tingene hovedpynten på 17 mai! For at bjørka skal være ferskest mulig, binder jeg denne på i morgen tidlig ^^ Hva pynter dere med ? Jeg skal ta dere med på en rundtur i deler av huset, så skal dere få se hvordan nasjonaldagen markeres rundt om i huset hos oss. Både ute og inne <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Enklere en dette blir det ikke! Iallfall når coop ekstra har Norske flagg til kun KR 1 !!! Jeg handla en hel hau, og synes aldri det kan bli for mye flagg på en dag som denne 🙂 <3 Faktisk så vil jeg påstå at alle kan ta seg råd til Norske flagg når prisen er en krone..

Kos dere masse masse med feiringen folkens!! 😀 <3 

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

#17mai #nasjonaldag #nasjon #norge #fedreland #feiring #fest #hus #hjem #interiør

 

2 kommentarer

Siste innlegg