SUPERSØT I HJEMMESYDD KJOLE!

 

Husets prinsesse er en bestemt liten frøken ^^ Plutselig kommer hun i en alder hvor hun vil kle seg i det stikk motsatte av hva jeg vil, så det gjelder absolutt å nytte det så godt jeg kan med å dulle henne til slik jeg vil i klesveien ^^ Kjoler er jo sååå søtt på små jenter, å denne kjolen er for meg litt ekstra spesiell 😀

 

 

Den er nemlig sydd til henne av min kjære mor ^^ Føler meg superheldig som kan kle barna mine i strikka plagg, selvsydde klær og klær jeg selv hadde som liten, som mor har tatt pent vare på 🙂 Veldig gøy!!

 

 

 

Vet ikke helt om det var rosinene eller kjolen Julie likte best i denne settingen, men å smile som en sol, det er det ingen tvil om at hun kan! 😀 

 

 

 

Barbeint på terrasse, og barbeint i gress! DET er noe av det desidert beste som finnes! Da vet man at man er på riktig side av året <3 Luftige kjoler som dette er helt perfekt på slike dager, å jeg er kjempe glad for at Julie kan bruke denne kjolen såå masse denne sommeren her 🙂 <3

 

~ FØLG GJERNE BLOGGEN NIN PÅ FACEBOOK, HER, FOR MER INSPIRASJON FRA HJEMMET VÅRT ~

 

1 kommentar

Siste innlegg