HAR DU SMÅ BARN? SJEKK DETTE!

Det er mye vi vil notere med de små, og mange er vi nok som skulle ønske vi kunne hatt hele livet til de små på film^^ Alle øyeblikkene skal helst dokumenteres osv.. Jeg har ikke vært flink med å skrive ned alle mulige detaljer, men storkoser meg med noen rykk nå og da ^^

I kveld for eksempel hadde jeg ånden over meg til å klippe å lime litt! Bilder er såå koselig, å det er vanskelig å bare bestille noen få… Den boken jeg har lagt min elsk på til de små (utenom fotobøker man lager helt selv på nett) er «babyjournalen» ! Den er sp koselig, med mange soørsmål og masse plass til bilder!

Veldig koselig å se tilbake på, og jeg håper de små vil ha glede av bøkene sine når de blir eldre <3 Siste side i Julie sin bok synes jeg er litt ekstra morsom, og er bare nødt å vise dere.. Thihi!! Som bror som søster…

Håper dere har hatt en helt nydelig helg å nytt været <3 Ønsker dere en god natt søvn,

og en god ny uke!! Jeg skal en tur på sykehuset på kontroll med magen, legebebesøk igjen, en tur inn på jobb er planen og forskjellig.. Dagene ruller og går, å jeg krysser fingrene for at det blir litt mer stabilt fremover nå 😀 <3

#fotobok #familie #søsken #barn #baby

1 kommentar

Siste innlegg