SEILBÅTER, ANKER OG KOMPASS!

Reklame | Desenio

That´s right!! – Jeg får aldri nok av dette, å vil gjerne vise dere noen skatter som har venta i over en måned på å få sin riktige plass på veggen! ^^

 

 

 

I samarbeid med Desenio.no , har jeg vært så heldig å få velge meg noen bilder fra deres hjemmeside! De har alle slags motiver du kan tenke deg, å jeg visste med en gang hvilken kategori jeg ville klikke meg gjennom å se 🙂 Har lenge ønsket meg flere bilder på veggene, men siden jeg er så kresen tar ting litt ekstra tid.. Thihi ^^

 

 

 

 

I første etasje utenfor vårt soverom, har jeg plassert disse to ^^ Ser dere den deilige roen i bildet med seilbåtene eller ? Åh det er bare så idyllisk! Veldig fornøyd 😀

 

 

 

En stund var jeg helt bestemt på å ikke ha noen bilder på veggene.. Men veien blir til mens man går, å putselig finner man en ny sti man vil prøve seg på ^^ Kjempe fornøyd med flere bilder på veggen, og iallfall når jeg fikk vite om desenio, og så hvor bra utvalg som gjemte seg der 😀 <3

Hva synes du ? 😀

#bilder #fotografi #interiør #stil #hus #hjem #interiør

 

1 kommentar

Siste innlegg