TVILLINGER !!

Er det muulig !!! Dette trodde jeg aldri ville skje ^^

 

 

Når et barn er på vei, er det alltid en hau av tanker som går igjennom hodet! Når man venter søsken til det eller de man har, så er det selvfølgelig alltid spennende å tenke på om den lille vil ligne på søskenet sitt eller ikke ^^

 

 

Har slått sammen et års bildene av Aleksander og Julie, og jeg tror ikke jeg er den eneste til å påstå at de er et par med veldig like søsken! Støpt i samme formen er det ingen tvil om, selvom de ikke er født på samme dag 🙂 Psaudotvillinger er de likevel godt innafor, å prikk like på samme alder, er det ingen tvil om.

 

 

 

Et år skiller disse bildene. Julie er like fin i sparkebuksen til Aleksander, som han, og det er super gøy å kunne bruke klærne om igjen 😀 En liten sløyfe i håret, og det blir ekstra “jentete” med en gang, om det er lov å skrive nå i 2018.. Thihi ^^

 

 

 

Forguder de to krabatene mine, og elsker å følge med på utviklingen deres!! Aleksander snakker bare bedre og bedre for hver dag som går, husker godt, spør om alt å det er supermorsomt å ha samtaler med han. Nå gleder han seg hver eneste dag til vi skal dra i Dyreparken i sommer, å er veldig klar over hvem som skal være med på turen! Herlighet sier jeg bare! Tenk at disse dyrebare er MINE!! Og Pål Børge sine så klart ^^

 

 

” Hva er meningen med livet, lurer mange på…Jeg lurer ikke lenger når jeg ser på disse små !! Forstår nesten ikke at disse to er mine! – Aleksander og Julie, dere er bare sååå fine! 😀 <3

 

 

2 kommentarer
    1. Så utrolig nydelige bilder av dine nydelige små! De er så like!! <3 Det er helt fantastisk og betyr alt i verden å ha barn. <3 😀 Vi er heldige!
      Håper dere får en fin helg og at dere koser dere masse i det fine været!
      Klemmer til dere! <3

Siste innlegg