FOR EN DAG!!

Tittei folkens ^^ Vi har vært i konfirmasjon i dag !! Mellom høye temperaturer, løping etter barn, kakespising og det som hører med, klarte jeg å få knipsa litt bilder likevel, og vil dele noen søte tips med dere!!

 

 

Min mor ringte meg i går å lurte på om hun kunne låne noen glass til å pynte bordet med! Helt fantastisk at slike ting kan lånes av hverandre, og ikke minst en sunn og god gjenbruk. Hermetikkbokser med blondesløyfe på, honningsglass med jutetråd rundt og noen enda mindre glass til telys. Det enkle er ofte det beste, og med tanke på varmen som er for tiden ville det blitt enda varmere om det hadde vært mer lys en det var. Akkurat passe spør du meg ^^ Å supersøtt pynta til en konfirmasjonsjente 🙂

 

 

 

 

Dette møtte oss med en gang vi kom inn der hvor vi skulle spise. Helt fantastisk kreativt og veldig koselig! Her har mor tatt en trollhasselgren som hun har støpt i betong. Mulig hun har støpt i en isboks eller lignende om noen lurer på det. På grenen henger masse bilder fra barndommen til konfirmanten, hvor også noen andre av familiemedlemmene kan se seg selv og konfirmanten på. Minnerikt!!

 

 

Husker dere det innlegget jeg skrev om mor og Ole sitt bryllup ? De hadde det i samme lokalet, og mor + forloveren hennes laga all pynt selv 😀

 

 

 

 

Familiebilder hører selvfølgelig med, å vi starta selskapet med disse bildene, før resten av gjestene og konfirmanten var ankommet lokalet.. Thihi! Egentlig bruker jeg å sverge til bunad i slike anledninger, både på meg selv og barna. Men når du skal løpe etter barn i nærmere 30 grader, da var det ikke litt aktuelt en gang i dag.. Sommerlige klær ble det på de aller fleste av gjestene, å jeg synes konfirmanten var god til å holde ut i sin fine bunad 🙂

 

 

 

 

Elsker litt gammeldags stil, å Aleksander var virkelig en skikkelig mini kar i antrekket sitt ^^ Og Julie en prinsesse med sløyfe som vanlig <3 Thihi ^^ En hektisk, men helt fantastisk dag! Har foressten også hatt snappen instahomes litt på akutten, hvor jeg har filma litt fra dagen 🙂

Husk å ikke alltid kast hermetikkbokser og glass! Det er virkelig lekre ting de kan brukes til 😀 

 

~ FØLG GJERNE BLOGGEN MIN PÅ FACEBOOK, HER, FOR MER INSPIRASJON FRA HJEMMET VÅRT ~

 

#konfirmasjon #fest #selskap #gjenbruk #diy #borddekking #pynt #interiør #familie #barn

2 kommentarer

Siste innlegg