DETTE ØNSKER JEG MEG VELDIG!!

 

Sommeren er i full gang, og dette året kan vi ikke klage 😀 Her forleden fikk jeg meg et nytt tre, og har en plan for hva som skal plasseres ved siden av det! 😀 Det er så gøy når det fyller seg opp med grønne planter, trær og blomster!! Virkelig deilig, og utrolig gøy å kose seg med når man er i stand til det ^^ 

 

 

Under de små vinduene inn til stuen vår, ønsker jeg meg veldig en hvitmalt “sandnes-benk” ! Vi har snakka om dette siden i fjor, å jeg føler på meg at i år er den på plass ved det nye treet.. Det hadde passa sååå godt inn med en liten sitteplass her, å de hvite benkene er så koselige!!! <3 

 

 

Ser det for meg, gjør du ?? Med den store potten og treet i, kan det bli en riktig så lun og krok her til å sette rumpa ned på å bare nyte omgivelsene, godt vær, og barna som leker i hagen! Idyll!!! Et tips jeg gjerne vil komme med også er å ta seg en tur på lagersalg for å sjekke hva de har av potter og lignende. I fjor kjøpte jeg flere grå utekrukker, som kan stå hele vinteren! – Til en slikk og ingenting. Potter koster, og man kan gjøre mange rimelige kupp om man tenker seg litt om å har øynene oppe. Jeg kjøpte mine på Jæren outlet. De store på stedt kjøpte jeg på Ålgård blomster. 

 

 

 

 

 

Til slutt måtte jeg bare ha med noen små glimt av prinsessen her i huset ^^ Hun er bare såå søt!! Å elsker å være der det skjer ^^ Sånn som akkurat når jeg tok disse bildene, mens det begynte å komme litt regndråper. Noe som bare var veldig bra, med tanke på hvor tørt det har vært så lenge nå!

 

-> Besøk gjerne gruppen «HAGEGLADE PÅ FACEBOOK» for MASSE inspirasjon og tips!! Denne siden er mye til hjelp for meg!

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg