LET`S GO BLUE !!

 

Hallemiiiin dere!!!! Dette må dere bare ta en titt på ^^ Jeg har falt pladask for en ny farge her hjemme, og den passer helt perfekt inn !!

 

 

 

 

Wiiiii!! Jeg er så fornøyd! har prøvd meg med blått en gang tidligere, men følte ikke jeg fant de riktige tonene, å det ble skikkelig bom.. Men! Denne gangen er dette skikkelig gøy, og ikke minst veldig sommerslig og friskt i tillegg! Helt supert 😀 Som jeg har nevnt ved flere anledninger før, liker jeg å kalle hjemmet for et læret som jeg kan “dæsje” på med de fargene jeg vil, å enkelt ta de bort igjen om jeg føler for det ^^ Dilling og dalling har i mange år vært en stor del av meg, å når jeg nå på dager har litt ekstra overskudd, er dette noe av det aller morsomste jeg kan gjøre! 😀 <3

 

 

 

 

 

 

Den blå puten her for eksempel er fra merket Artwood! Trudde aldri jeg ville falle for et slikt mønser tidligere, men når jeg så denne skulle jeg bare ønske at nettbutikken hadde fler… Kjøpt hos Joy Interiør <3 ( Reklame )

 

 

Har en del jeg gjerne vil både vise å fortelle dere fremover, så jeg håper dere vil følge med her inne 😀 <3 Ønsker dere en super kveld, og god fredag i morgen!! Vi skrives snart og plutselig!

– Marie ^^

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

#interiør #interior #hus #hjem #blått #blue #maritimt 

0 kommentarer

Siste innlegg