JEG HAR BLITT AMBASSADØR!!!!

Folkens!! Jeg har en super spennende ting å meddele dere kjære lesere 😀 Jeg har vært så heldig å få bli en av teamet til ~ Joy Interior ~ !

Dette ser jeg på som en superstor ære å få denne sjangsen, å gaaalgleder meg til å vise frem lekre ting som Joy har å by på <3

Dere vet jeg er veldig bestemt når det gjelder stil, så jeg kommer kun til å ta inn og fronte ting jeg liker og som passer hos oss 🙂 Dette blir supergøy! Å jeg gleder meg til å la dere få se masse fint!! <3

Joy Interior er en helt nydelig butikk, som allerede selger en god del av ting jeg har i hjemmet! De fører bland annet merker som Riviera Maison og Artwood, som er to superstore favoritter hos meg!

Woop wooop! Dette var en liten titt innom fra meg ikveld, så skrives vi snart igjen ^^ Ønsker at uken deres blir fylt med mye bra!!! – Marie

0 kommentarer

Siste innlegg