DETTE ER DET DESIDERT FINESTE VI HAR PÅ TOMTA!

Herlighet dere…. Altså! Vi er over midtveis i juni måned, og godt ut i det som kalles sommer. PB måtte fyre i ovnen i dag, og mens vi sitter her varmt og lunt i stuen, herjer det som minner om norsk høst utenfor ;D Jaja.. Etter den heftig varme og NYDELIGE mai måned som vi hadde, så er det vel ikke lov å klage særlig heller..

 

 

 

Tok meg en liten tur i arkivet mitt i dag, og med over 17000 bilder på telefonen kan du tenke deg det er litt p se igjennom når jeg først begynner. I denne anledning kom jeg over en koselig aften på terrassen, vi hadde for to år siden. Før terrassen ble malt, og mens vi enda hadde de mørke møblene på denne siden av huset. Superkoselig!!! Hva synes dere ?

 

 

 

 

 

 

 

 

Avslutter med litt bilder fra nylig her hjemme ^^ Ting har virkelig forandret seg, å det er bare såååå gøy å se hvordan hjemmet utvikler seg og blir til gjennom årene..

 

 

 

 

 

En ting er iallfall sikkert! Det gjelder å se verdien i små ting, og den største verdien her på tomta er nødt å være utsikten vår 🙂 VI ELSKER DEN!! Ønsker dere en nydelig helg alle sammen !! – I morgen skal jeg forresten på reunion med de jeg gikk på ungdomsskole med, å jeg gleder meg veldig til å se folk igjen 🙂 10 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen, å MYE har skjedd på de årene 🙂

 

 

Skal dere gjøre noe spennende ? Nyt kvelden <3

 

#hus #hjem #uterom #natur #sommer #vår #hage #interiør

1 kommentar

Siste innlegg