NYHET TIL HAGEN!

 

Endelig var det på tide med et rent uteroms innlegg igjen! 😀 

Jeg var tilfeldigvis et ærend forbi hageland i dag, etter en kontroll. Å klarte ikke å dy meg fra åå dra innom når skiltet med 30% på vintergrønt +++ bare ropte på meg der i vegkanten.. 

 

 

 En ny liten busk, og et nydelig og “trolsk” tre ville være med meg hjem i dag. Å jeg var altså ikke vanskelig å be.. Vintergrønt er nemlig vakkert hele året, og jeg jobber vel mot et mål om å ha hagen min fin året rundt også 🙂 Det er ikke lett å finne blomster som skal blomstre på forskjellige tider, å kresen er jeg vel i grunnen også.. Nå blomstrer det meste jeg har fra litt ut i Juli og langt utover høsten.  

 

 

 

 

 

 

 

Klatrehortensia og hvite roser 😀 Åååh jeg gleder meg !!

 

 

Disse husker jeg dessverre ikke navnet på, å lurer på om noen vil hjelpe meg med hva de heter ? 😀 Vakre lilla klokker kommer det på disse, og de bler veldig høye! 😀 Sååå fine!!

 

 

 

Pene dager er vakre på mange måter, å det å ta litt av stuen med seg ut å nyte synet av planter som vokser, barn som leker i hagen er virkelig magisk!! 😀 Herlighet jeg føler meg heldig som fikk noen flekker med gress rundt huset, til å boltre seg på! Gå barbeint  gress på begge sider av huset, og det å kunne ha mulighet til å plante akkurat hva man vil rundt omkring 🙂 Nei det er virkelig deilig dere!! 😀

Håper dere har noen fine dager, og nyter godværet når det glimter til! 😀

 

-> Besøk gjerne gruppen «HAGEGLADE PÅ FACEBOOK» for MASSE inspirasjon og tips!! Denne siden er mye til hjelp for meg!

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

#HAGE #UTEROM #HUS #HJEM #INTERIØR 

0 kommentarer

Siste innlegg