GOD HELG!

God kveld kjære dere!

 

 

Jeg sitter altså i skrivende stund å ser på den spennende kampen mellom Belgia og Brasil! Ikke fotballinteressert overhode, men i en så spennende kamp tar jeg meg selv i å plutselig bli veldig engasjert.. HVA SKJER! Thihi ^^ Som dere skjønner så er det ikke jeg som er sjefen over fjernkontrollen i disse VM tider.. Men! Dette var virkelig spennende, å nå er det bare minutter igjen av kampen!

 

 

 

Ellers har vi hele gjengen nå 3 uker ferie foran oss sammen, å jeg galgleder meg til å bare kose meg sammen med mine fineste tre de neste ukene <3 Vi har ikke store planer, å skal ta det som det kommer. Veggen ute i hagen er forresten snart helt ferdig malt, å jeg gleder meg til å vise resultatet! Hagen ser helt ny ut med hvit vegg!!

 

 

Jeg ønsker dere en riktig god helg, og ikke minst GOD SOMMER!!! Jeg tar ikke helt ferie fra blogg og Instagram, og skal ta dere med på det jeg kan ^^ Har dere noen planer i sommer ? Nyt kvelden!

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

#interiør #hage #uterom #hus #hjem

2 kommentarer

Siste innlegg