ET JENTEROM ER BLITT TIL!

Endelig har Julie sitt rom blitt et ordentlig jenterom ^^ Viss det fortsatt er lov å skrive nå i 2018? 

 

 

Med Julie`s rom som med Aleksander sitt, velger jeg å ikke innrede et typisk skandinavisk mote-prega barnerom. Det er gøy å gå egne veier, å hva er vel spennende med å vise frem de samme mønstrene, detaljene, møblene å lekene om så veldig mange har det samme likevel ? Nei da kan det heller bli litt annerledes inspirasjon fra meg ^^ Og en som følger tråden i huset på barnerommene også. (Frem til barna kan bestemme mer selv på rommet).

 

 

“Jeg liker bare ting viss de er rosa” ! – Hos oss er det absolutt ingen regel at alt PLENT skal være kjønnsnøytralt.. Å noen ting synes jeg bare er koselig at “skiller” jenter å gutter litt. For faktisk så er jenter å gutter forskjellige av natur. Slik har det vært å slik er vi blitt til. Men selvfølgelig ikke nekte barna noe på dette området, det er noe helt annet igjen 😀 Plutselig blir Julie en rocka Heavy Metal jente hvor ALT skal være svart, som jeg selv var noen opprørske år i tenårene, men akkurat NÅ er hun mor og far`s lille prinsesse <3

 

 

 

 

 

 

I eventyrene har de fleste prinsesser himmelseng, å det ville jeg selvfølgelig ha til prinsesse Julie også ^^ Jeg har sett mye rundt om på nettet, å blitt mildt sakt sjokkert over hva det koster med litt tyll over sengen.. Derfor endte jeg opp med å kjøpe en superbillig på “wish” å jeg er overrasket over hvor bra kvaliteten er, og hvor identisk produktet er med produktbildet osv.. Det samme med gulvteppet ved sengen hennes. Det er også et “wish-kupp”. 

Noen som ønsker at jeg legger ut link til disse tingene? Etter at jeg oppdaga “wish” har nesten PB blitt bekymra over pakkene som kommer.. Men HALLO!! Det er virkelig genialt! Å jeg har full kontroll ^^ Thihi…

 

 

Her på bildet hadde jeg ikke fått festa det helt skikkelig, slik at man ser veldig godt ringen akkurat her.

 

 

 

 

 

Skjønner godt at mange har barnerom som sin store lidenskap.. Det er jo bare sååå koselig!! Blir spennende å følge med på denne reisen også, med tanke på hvor fort barna vokser, hvor fort behovet endrer seg til ting osv. Planen er fortsatt at Julie skal opp på loftet i andre enden av loftstuen i forhold til Aleksander. Men ting tar tid, å ingenting er nødvendig helt enda. Så foreløpig synes jeg hun har et helt nydelig prinsesse-rom nede <3

Hva synes du ? 

 

—-> LIK GJERNE FACEBOOKSIDEN MIN HER <—-

 

#barnerom #interiør #barn #familie #hus #hjem

5 kommentarer

Siste innlegg