HAR DU SMAKT DETTE FØR ?

Wow for en dag dere! Er sikker på at varmerekordene sprenges mange steder i dag.. Her har jeg sett med egne øyne 34,5 grader på det varmeste, å hørt rykter om over 35.. Helt villt!

Vi har vært ute nesten hele dagen hjemme, men må innrømme at det har vært deilig med et kjølig hus også inni mellom.. I ettermiddag derimot har vi kost oss hos foreldrene til PB, å storkost oss med sjømat! Jah jeg skjønner godt hvorfor dette er havets «gull». Det er jo bare så godt!

Nytt for meg var disse hjerteskjella. Fantastisk gode å virkelig til å anbefale om du skulle ville prøve ^^ Jeg var på et oppdrett i Frankrike for flere år siden, som de hadde skjell som disse. Å jeg kunne ikke forstå at det var så populært å spise, da det for meg bare har vært skjell som har ligget langs stranda i alle år. Men nå, et helt annet syn! Knallgodt!! 😀

Ingenting er som et godt måltid i godt lag! Med historier og gode samtaler rundt bordet 🙂 Plutselig er vinteren her igjen før vi har fått sukka for oss, så det er viktig å nyte denne fine tiden nå så godt som vi bare kan! Selvom det kanskje kan bli i det varmeste laget.. Men! Husk hvordan motsatt er, å nyt likevel <3

God fredagskveld folkens, å riktig fin helg til alle! – Marie ^^

#sjømat #sommer #hus #hjem #interiør #vinter #familie

2 kommentarer

Siste innlegg