JEG SKAL MØTE BRITNEY SPEARS!!!

Helt sykt KULT!!!! Virkelig en barndomsdrøm som går i oppfyllelse, og som jeg ALDRI trodde jeg skulle få oppleve!

For å skrive det som Dagbladet eller VG skriver det når noen er meter fra en kjente person, så skal jeg altså «møte» henne i form av at jeg skal på konsert i Telenor Arena! Sammen med mange tusen andre fans <3 Haha.. Jeg har blitt så overrasket over overskriftene mange ganger, at det er nesten til å bli gal av.. Som for eksempel at en kjendt blogger her i Norge nylig hadde møtt Kim Kardashian, men egentlig var sannheten at hun hadde sett henne meter i fra ? Jah da skal iallfall jeg MØTE Britney xD

Det blir superspennende med en konsert som dette da jeg KUN har vært på skikkelige heavy Metal konserter tidligere. Elsker Metal, og gammel rock, men har selvfølgelig som mange andre jenter hatt en drøm om en Britney konsert siden jeg bodde på jenterommet ^^ Ååh dette blir stooor stas dere!!! Å Pål Børge er ikke reisefølget denne gangen.. Thihi ^^ Gleder meg til å ta dere med så godt jeg kan <3 Andre av dere som skal foressten ? (Bildet av Britney er hentet fra https://www.google.no/amp/s/www.pinterest.com/amp/mariamonroy/just-love-britney-and-what/?source=images )

~ LIK GJERNE BLOGGEN MIN PÅ FACEBOOK HER, FOR OPPDATERINGER OG INSPIRASJON FRA HJEMMET ~

#britneyspears #konsert #barndomsdrøm

1 kommentar

Siste innlegg