DET VAR EN GANG…

God kveld i stuen! Jeg skal egentlig legge meg nå i skrivende stund, men som den lille jenta jeg er før jeg skal ut å reise, klarer jeg ikke helt å komme til ro… Thihi! Jeg skal jo på BRITNEY SPEARS i morgen! Og ikke nok med det, så skal jeg ha en hel kosehelg i hovedstaden!!

Gir dere litt inspo fra gangen i dag ^^ Elsker jo det lyse, å svever litt på en sky nesten når alt rundt meg hjemme er like lyst og stilrent som jeg ønsket meg det.

Det er så klassisk og lekkert ^^ Synes jeg da 😀

Huff nei det er bare få timer til alarmen går dere.. Klokken fire i natt skal jeg opp igjen ^^ MEN! Herlighet så gøy det skal bli!!! På lørdag skl jeg foressten ha snappekontoen «instahomes» igjen , og jeg har tenkt å la dere få bli med litt rundt i hovedstaden viss dere vil <3 Hva sier dere ? – God natt så lenge alle sammen! Jeg har en helt sinnssyk bra følelse på at dette blir en supergod helg!

#interiør #hus #hjem #rivieramaison #detaljer

1 kommentar

Siste innlegg