MITT BESTE OG SMARTESTE VALG I HUSET!

Et skikkelig mega svært interiør innlegg til dere i kveld! Å dette har jeg gleda meg til! Det er sjelden dere får se hele denne delen av huset i et og samme innlegg, men i kveld kjører jeg på ^^ Wiii!!

 

 

Stadig får jeg spørsmål om hvor vi oppbevarer yttertøy i gangen vår. Jeg viser det i ny og ne, men her får dere en god oversikt av alle steder i hele den kronglete gangen vår!

 

 

 

 

Heldig som vi var, så var det et skoskap like ved inngangsdøren da vi flytta inn. Dette gjorde vi om halve delen på, til å henge fra seg tøy i den øverste delen. Genialt å kunne lukke bort klærne, samtidig som man ikke mister noe av plassen. Jeg elsker et ryddig utrykk! – Noe som kan være veldig krevende når man bor to voksne og to småbarn her i huset. Jeg pønska lenge på dette, og er kjempe fornøyd med vår løsning!

 

 

 

Et veldig rimelig skoskap fra Ikea, fikk seg et lekrere utseende med noen fine håndtak fra Riviera Maison. Skoskap trenger nødvendigvis ikke – KUN – å inneholde sko, å dette skal dere få eksempel på lenger ned i innlegget 🙂

 

 

 

Videre ned i gangen har vi et garderobeskap i en liten “hule” utenfor gjeste-toalettet. Dette er også fra IKEA, hvor jeg har kurver med diverse luer, skjerf og varmere klær til barna. Pluss litt penere jakker.

 

 

 

Noen kroker kom opp for en liten stund siden, om man bare vil slenge fra seg noe.. Henger dette fort bort om vi får gjester, å som oftest henger disse to søte sekkene til barna her, som litt koselig “pynt” på samme tid 🙂

 

 

 

 

Med kronglete gang er det ikke lett å møblere.. Her i dette hjørnet var de samme sko skapene helt perfekte igjen! 

 

 

 

Skjerf, tøfler, treningsutstyr og små sekker/bager til barna er noe av det som befinner seg i lukene her. G-E-N-I-A-L-T !!

 

 

 

 

Synes perlemor vasene til kähler passer så godt her, å henter opp tapeten vår. Høsten titter frem hos meg, å jeg elsker å bruke kongler og kunstig granbar.

 

 

 

 

 

Tomrom under trapper er et kjent samlingssted for “rot” hos mange. Dette ville jeg prøve å unngå, og laga det derfor om til en liten kosekrok. Kisten i kurv er fra IKEA, og den går igjen i flere rom her i huset. Først dro jeg hjem med en.. Så bare måtte jeg skaffe meg en til.. Og plutselig hadde jeg tre stk. Kunne godt tenke meg en eller to til, da de i tillegg til å være en pent møbel i min stil, også rommer mye! I denne som står her ved stolen, har jeg puter, pledd og saueskinn.

 

 

 

Krakken på bildet her står egentlig lenger opp i huset, som dere så på de andre bildene. Jeg ville teste hvordan den tok seg ut her nede, da jeg vurderer å kjøpe meg en til. Gjorde seg med en krakk under dette speilet også! Å jeg elsker designet! ^^

 

 

 

I dag har jeg hatt skikkelig opprydding i skapene i gangen, og det føles som et lass bare har falt av meg etter en slik runde! Bytte bort sommerklær mot mer høst og vinter, vaske i krinkler og kroker osv.. DIGG! Iallfall er det en digg følelse nå etterpå ^^ Og premien, er å ta bilder til dere å kose meg med resultatet 😀 Vi har også en grovere gang helt nederst i huset, hvor vi oppbevarer sko og tøy som ikke hører til årstiden vi er i. Denne kommer nok til å bli mer brukt nå når barna er blitt større, når vi skal inn med mer snø og gjørme på klærne. Men til nå har det fungert fint og gå inn hovedinngangen også 🙂 

Dette var litt fra meg i dag! Håper ikke dere regner bort i dette været som er nå :O Litt deilig er det også synes jeg, å høre det plaske ute, når jeg sitter under et pledd, foran en skjerm inne.. Thihi ^^

 

–> LIK GJERNE BLOGGSIDEN MIN PÅ FACEBOOK FOR OPPDATERINGER, TIPS OG MASSE INSPIRASJON !! <–

 

#oppussing #hus #hjem #interiør #inspirasjon #gang

1 kommentar

Siste innlegg