I MORGEN SKJER DET IGJEN!

GURIMALLA DERE !! I morgen skjer det altså igjen!! – Og denne gangen skal jeg ikke ha med meg hvem som helst ^^

Jeg kaster meg på flyet i morgen tidlig for å dra til Oslo på enda en «happening» ! Årets «inspirasjonsdag» står for tur, å det er kjempe gøy å få være invitert 3. året på rad. Det blir aktiviteter, møte med spennende og DYKTIGE mennesker innenfor bransjen, og en hel MASSE inspirasjon! 😀

Flere av ansiktene har jeg møtt ved tidligere anledninger, å gleder meg til å møte de igjen! Mange vil nok også være nye, å jeg gleder meg såå masse til å omgås så utrolig mange flinke og inspirerende mennesker en hel dag <3

I år har jeg vært så heldig å få ha med meg en bransjekollega, og har i den anledning invitert med meg den herlige damen Veronica Jensen, bak interiørbutikken «Joy Interior» !! Gjett om jeg gleder meg!!! Dere skal få muligheten til å være med, å jeg kommer til å blogge «live» fra snappen «instahomes», og litt på storyen min på Instagram! Er dere med ??!!

1 kommentar

Siste innlegg