STUA OMGJORT TIL KLESBUTIKK!

Jah bokstaveligtalt.. De bildene dere skal få se nå trodde jeg aldri jeg selv skulle få oppleve her på adressen! Hele stuen omgjort til klesbutikk!

I går kveld hadde jeg masse kjekke damer på besøk her i huset, og en konsulent fra «Pomp Delux» som kom å viste frem årets høst kolleksjon! Har hørt så utrolig mye bra om dette danske barn og ungdoms klesmerket, men aldri prøvd det ut selv. Siden det kun selges via nettbutikken deres, og på homeparty, tok jeg kontakt med konsulenten i sandnes, å fikk booka en kveld 🙂 Sååå gøy! Men ikke fullt så gøy for lommeboken ^^ Thihi!

For et arbeid sier jeg bare! Virkelig imponert over alt det fine hun tok med seg til oss, og laga butikk i stuen min for en kveld 🙂 Gleder meg til å vise dere det lekre som er på vei i posten nå, og til å prøve dette jeg har hørt så mye positivt om ^^ Noen erfaringer ?

Tusen tusen takk for en superherlig kveld alle sammen! Håper det er mange små som blir fornøyde nå <3 Om ikke, så tror jeg det er mange mødre som kommer til å glede seg over disse gode barneklærne! 😀

#pompdelux #homeparty #interiør #hus #hjem #klær #fashion #barneklær

1 kommentar

Siste innlegg