BRYLLUPSBORD, ET NYTT KAPITTEL!

Begynner og summe meg litt, selvom det går i et bankende om dagene 🙈☀️ Når hagesesongen er i gang, er det ikke tid å sitte stille, så i det siste har til og med IG blitt prioritert bort. Og det er svært unormalt til å være meg… Thihi 🍃

Utenom vielseprogram hadde jeg og mor laget til noen søte små esker til gjestene, pluss små rør med såpebobler☀️ Inne i boksene befant det seg en sjokolade, innpakket med eget monogram for anledningen som en liten takkegve🍃 I vielsen var flere barn, og de 15 som var under 10 år fikk en egen boks med små fruktpastiller i ☀️ Dette ble suksess, og en koselig ting jeg kan anbefale videre 🍃

I lokalet hvor vi hadde påfølgende middag, hadde jeg levert vaser dagen før som var pynta av meg.18 som først tenkt ble til 20 vaser i ulike størrelser var tilsammen på bordet, og brudebuketten sto i en egen vase i midten. På grunn av omstendighetene gjorde jeg det enkelt også her, men grunnet avstand ville jeg ikke at pynten skulle «drukne» i bordet 🍃

Alt av blomster er fra @florissalgard og buketten er laget av sjefen selv, Annica Njærheim 🍃 Kommer aldri til å glemme denne majestetiske buketten, og har foreviget den i mange bilder ☀️

Alle vaser er den klassiske #boblen til @magnor_glassverk designet av min gode venn og forbilde, @finnschjoll 🍃 Har hatt planer om å bruke massevis av #boblen i bryllupet siden 2018, og samlet aktivt siden. Fikk de aller første i 2012🍃



For å få dele mest mulig med dere, fra denne dagen, kommer jeg til å gjøre dette gjennom flere innlegg. Brudebuketten som dere bla ser på de to bildene over her skal få sitt eget ♥️ Den er laget av Annica Njærheim. Jeg har aldri og kommer heller neppe til å bære noe så vakkert blomsterverk igjen ♥️

For en dag, for et eventyr. Vi blar om til et nytt kapittel i livet, og gleder oss til å se hva det har å bringe <3

0 kommentarer

Siste innlegg