DIY – KRANS MED TØRKA BLOMSTER OG STRÅ

Endelig i det kreative hjørnet igjen, og fill det for meg å friske opp kransen jeg har hengende i stuen. Lenge har den vært dekorert med stå og en god del rosa. Nå var det på tide at den fikk en ny «look» og jeg kjører en mer nøytral denne gangen.

Kransen er en jeg har hatt i mange år, og kjøpt på kid tror jeg eller skeidar. De finnes fortsatt på flere interiør/blomsterbutikker. Stråene har jeg satt inn i kransen slik at de enkelt kan tas ut og byttes om jeg vil ha et annet utrykk. Ingen ting er limt ^^

Det blir alltid litt småtterier igjen når en holder på, og de passer perfekt i den minste boblen vasen <3

Vil du se et lite tips på oppbevaring av tørkede strå og blomster når de ikke står i vase ?

De holder seg jo «evig» vakre! Klipsposer fra IKEA er lerfekt! Sorterer etter farger, og legger bort de jeg ikke bruker og har fremme. Samler på dette og synes det er kjempe gøy og mikse! Det gule tas frem til påske osv. supergøy!

De tidligere nattbordene våre kom til god nytte. Et her i gangen til det tørka pluss litt putetrekk i skapet. Det andre på badet til barnas undertøy. Helt perfekt ^^


#diy #tørkablomster #interiør #interiørinspo #interiordiy #hjem

0 kommentarer

Siste innlegg