SKJØNNHET I SOLNEDGANG!

Gravidfotografering er skikkelig herlig synes jeg. En gravid kvinne er noe av det vakreste som fins! En ære å få fotografere hver eneste gang. Det å fange øyeblikk med så mye fremtid, følelser og spenning involvert, uskyldig og sårbart, er veldig fint.

Nakent, rent og fullt i kjærlighet.

« I solnedgang med blikket rettet mot horisonten. Et liv gror i magen, nærmer seg fødselsdagen. Med knusende ro, i magen til mor. Hvem er du lille venn ? Det lengtes etter å gi deg en klem. »

Rosa Tesdal, en deilig sommerkveld på Brusand, Jæren. Tenk at denne dama her, som er i slutten av sine 20, venter barn nummer fire  og har altså DET herlige fliret!

Livet er «vidunderligt». Livet er en gave. Jeg er så heldig at jeg skal få følge denne familien etter fødselen, og forevige noen babybilder sammen med resten av familien også. Tenk å være nummer fire i flokken, og bli født inn å så uendelig mye kjærlighet fra alle som venter på en søster eller bror <3

Kransen laget jeg av tørka blomster og strå til anledningen, etter hennes ønske. Synes den ble prikken over i’en.


Takk for at jeg fikk forevige dette fine minnet fra ventetiden. De beste ønsker for nedkomsten og som familie på 6 <3


Kontakt meg gjerne ang fotografering. [email protected] // @photo_bymarie

0 kommentarer

Siste innlegg