JEG SMELTER….

Inneholder annonselenker


Blått, rosa, sterke farger, svake farger, bjeller og dill. Det er veldig mye forskjellig vognpynt. Jeg tenkte jeg skulle lage vognpynten min selv med å hekle og bruke litt bjeller og perler. Det er veldig mye jeg har og har hatt planer om å lage til den lille kommer.. Nå nærmer det seg kraftig å jeg må bare innse at jeg må være glad om jeg klarer å bli ferdig med hekleprosjektene jeg har begynt på til den tid… Derfor ble det at jeg heller kjøpte vognpynten.

     

Supersøt , og i herlige farger! Denne vognpynten er fra Sebra. De har veldig mye fint til barn, og dette merke kan kjøpes i flere forskjellige barnebutikker både på nett og i butikk. Blandt annet hos Babyshop.no , rett HER! De har også akkurat den samme til jente, med mer lilla og rosa i fargene.

#baby #vognpynt #babyutstyr #barnevogn #vognpynt #sebra #bugaboo #gravid


 

1 kommentar

Siste innlegg