DET SØTESTE BAD, MED DE ENKLESTE DIY TIPS!


Jeg har sakt det før å jeg sier det igjen. Det er ofte de små tingene som gjør de største forskjellene. Dette i mange sammenhenger, og spesielt når det gjelder interiør. 

En lyserosa touch, på det søteste bad!

Fikk frie tøyler en dag til å style badet til den ene søsteren min. Dette er en jente som elsker rosa. Hvitt og grått er grunnfargene hos henne, som jeg har vist tidligere fra stuen hennes. Detaljer og hint av lyserosa er å finne flere plasser, og spesielt på badet. 

Inneholder annonselenker


Men den sløveste saksa, gjorde vi det beste utav det med sløyfene.. Synes det var litt sjarmerende også jeg, når det ikke var helt “perfekt klippa”.. Jepp, vi to liker godt å bruke alu bokser med blondepapir. Å du merker at de dukker stadig opp i forskjellige sammenhenger. Skift ut sløyfene med enter jutetråd/blonder eller en fargetråd, og du kan få de til å passe inn overalt. På badet er de pene til q-tips, bommulspads, hårstrikker eller annet småtteri.

En sløyfe her og en sløyfe der.. Om en vil skape et søtt og uskyldig utrykk, er små sløyfer helt perfekte detaljer! Lyslykt med nydelig håndarbeid, utenpå glasset. Heklet av vår vakre mor. Å selvfølgelig i rosa, til Trinemor <3 Roser på badet altså… Det er bare kjempe lekkert!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det bor også en liten prins i dette hjemmet, å selvom det er mye rosa akkurat her på badet, har hun masse detaljer i lyseblått. Babyblått og babyrosa er to nydelige toner sammen. Å det bærer mye preg av at det bor både en søt ung mor og en liten vakker prins ellers leiligheten.


Seriøst !!! Dere må bare le litt av meg.. Men til og med en toalettrull-holder blir søt med en liten sløyfe!

Det nydelige rosa teppet, håndklærne, og kurvene er fra  DoktorLykke .

Jeg er bare helt nødt å avslutte dette innlegget med å si noen ekstra ord om denne rosa elskeren av en søster.

Jeg har to nydelige søstre, som jeg er utrolig glad i, å elsker å være sammen med begge to. Hadde foressten et utrolig koselig besøk av den ene av dem, Silje tidligere i dag. Aleksander elsker henne, å koser seg å ler sammen med henne hver gang vi er sammen. Hun har alltid vert veldig flink med barn, å det lyser av glede hver gang de små guttene hun er tante til ser henne <3

Den rosa prinsessen Trine skal bruke veldig mye tid av denne måneden på gården til onkelen vår å hjelpe han med alle lamma som holder på å komme nå. En alenemor på 21 år, som både studerer litt og er avløyser og har en gutt på fem måneder som hun setter høyere enn alt, og klarer å ta med seg på det aller meste. Jeg forstår ikke hvor hun får det fra. For et pågangsmot!

Den lille gutten var ikke gammel da han var i fjøset i vogna for første gang, å nå skal han tidlig krøkes med å være med i fjøset sammen med moren sin. Hun koser seg så utrolig mye med den lille gutten! Å hennes kjærlighet for å jobbe med dyr, kan hun ikke ta lang pause fra. Å få snapper av henne, av en liten gutt i sele på magen til en maskin av en mor, med masse sauer å lam i bakrunnen. DET ER HERLIG DET! Hun ser muligheter, der mange andre ser bort! Å jeg er mer enn stolt av henne.

Snakk om å være et godt forbilde for sønnen sin!

Liker å vise litt annen inspirasjon også innimellom, å det er alltid gøy å se hvordan det er i andre hjem. Personlige stiler og preg, der personligheten skinner gjennom interiøret, det er utrolig vakkert!

Pål Børge er foressten på kick off med Sandnes ulf i kveld, og Aleksander sover søtt og godt i sengen sin. Jeg har en skikkelig, blogg, bilder, å kosekveld i sofakroken! Livet er virkelig herlig! Å jeg bare elsker familielivet. Litt alenetid for meg selv, betyr så utrolig mye mer nå en før!

Håper dere også har en super kveld! <3

Nå ble jeg i skikkelig “jabbe på tastaturet” hummør.. Vi sier det holder for i kveld! Hehe..

 

-> Følg gjerne kvitlyngveien.blogg.no på facebook (HER) , for oppdateringer, tips og inspirasjon <-

 

#Interiør #baderom #rosa #sponset #doktorlykke #detaljer #rotting #roser #personlig


 

3 kommentarer

Siste innlegg