SNIKTITT PÅ SOVEROMSPROSJEKTET!

Dere! Jeg er bare nøtt å la dere få en liten titt av soveroms planene også, da jeg er helt i 100 etter at vi var på interiørfaghuset i dag 😀

Det er mye å velge i , å jeg har noen kriterier å bilder i hode av hvordan det skal se ut. Ikke for mye og ikke for “usynlig”.. Soverommet skal være mørkere en gangen, lunt å komfortabelt. Fargen jeg vil male veggene her i heter ~ lys hamp ~ , å jeg vil vise dere noen av tapetene vi fant til denne fargen i dag ^^

 

 

Nydelige tapeter, men de er nok bittelitt mørkere i hvirkeligheten, da de ble litt lysere på mobilkameraet 🙂

 

 

 

 

Indian flower heter den tapeten rett over her og er fra “Boråstapeter”. Rålekker spør du meg!! Både jeg og PB falt veldig for denne, men vi skal tenke litt å se på andre tapeter samme plass før vi tar endelig avgjørelse til uken. Men 90% sikker er jeg 😀 

 

 

Denne tapeten var en av de første jeg ble vist. Helt ny katalog med masse tapeter fra Riviera Maison! Utrolig lekkert! Men, siden jeg og PB tenker å bygge en puffet sengegavl i lin, hadde det blitt litt kjøtt på flesk, å ikke sett pent ut i det hele tatt med en tilsvarende gavl foran denne tapeten…

 

En ørliten smakebit fra soverommet, da dere skal få et skikkelig innlegg om ikke lenge 🙂 Dette bildet ser egentlig ikke så ille ut, men veggene er lys blå, gulvet har mørke blått vegg til vegg teppe, mørke furu lister/dører/klesskap, og tre store hyller over senga i samme stil som de andre tingene i tre ^^

Tenk at vi snart er i gang med dette ! Det jeg har gått å fundert på i snart et helt år er like rundt hjørnet 😀 Jeg hopper nesten i taket etter å komme i gang 😀 <3 Hva synes dere om fargevalget og tapetene? Dere kjenner jo stilen min, og viss jeg nevner lin, kurv og hvitt, tror jeg dette vil passe perfekt inn 🙂 Lister og dør blir hvitt foressten. 😀 😀 

Kjempe koselig at dere titter innom! 🙂 <3 Legg gjerne igjen kommentarer om det skulle være noe på hjertet, eller om det er noe dere durer på ^^ 

Nyt lørdagen, herlige mennesker <3

–> Følg gjerne prosjektene og resten av huset på facebook! <–

4 kommentarer

Siste innlegg