FRISK OG ENKEL LAKSEMENY !


 

Er du en av de som elsker sushi, sashimi eller sjømat generelt ? Prøv dette! Kan godt være du har prøvd lignende før også, å jeg ble inspirert en plass på nettet for litt siden. Husker det var laks, sammen med mango og vårløk, å tenkte med det samme at det var noe jeg bare måtte prøve selv ^^ 

 

Avokadoen er også deilig sammen med dette, å det er bare å bytte med noe annet om man heller vil det. Vi har brukt mye mango, avokado og chili rørt sammen som tilbehør til stekt fisk eller kjøtt nå i sommer. Friskt å godt til årstiden, å ellers en enkel ting å lage hele året. Sundt og godt er det også 🙂 Foruten om soyasausen da, men det trenger ikke å ha så mye å si om man bare har en liten skvett ^^

 

Jeg brukte en halv avokado, halv, mango, halv vårløk, liten skvett soyasaus til skåla i midten, og en 190 grams pakke med salmalaks 🙂 Jeg hadde ikke wasabi eller ingefær hjemme, men det er helt sikkert godt sammen med dette det også!

Noen som lot seg friste? Det er ikke lenge til jeg skal ha dette igjen iallfall ^^ NAM !!! 

–> Følg meg gjerne på facebook, for flere tips! 😀 <–

#laks #sashimi #salma #salmon #mat #interiør #blomster #rivieramaison

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg