BURSDAG!

God søndag folkens! 

Titter innom en liten tur jeg før neste stopp er loppekassa! 😀 I går var vi i bursdag hos farmoren til Aleksander, å jeg tenkte å dele litt med meg av noen kjempe herlige øyeblikk som vi klarte å forevige ^^ Å et lite gavetips! 

 

Jeg skrev tidligere i uken om kunstige blomster å hvilke jeg definitivt synes er de peneste. Jeg synes det er kjempe gøy å gi blomster i gave, å kjempe koselig når jeg får blomster selv. Denne gangen tenkte jeg å gjøre en annen vri, å kjøpte derfor kunstige blomster som jeg prøvde å pakke inn som en vanlig bukett. Jeg har flere av denne sorten selv, å blir aldri lei! Selv om de ekte selvfølgelig er penest er dette det beste alternativet. Selv om de koster mer en bukett friske roser, kan det egentlig ikke sammenlignes da disse er like vakre for alltid <3

Verdens beste farmor fortjener selvfølgelig et vakkert skilt som beskriver henne akkurat som hun er 😀 <3 Aleksander er svært glad i alle besteforeldrene sine, å da han ikke kan si så mye enda viser han det i form av ting som dette og ikke minst gode klemmer, smil, og minner ^^ 

 

Kjærligheten for denne lille sjarmøren her kan ikke beskrives ! <3 Jeg har vært hodestups forelsket siden jeg kjente første spark i magen, å så deg klappe i hendene på ultralyden! Ikke bare lyser du opp hverdagen for foreldrene dine, du lyser opp en hel verden rundt deg av mennesker som er uendelig glad i deg!!! Du er en liten solstråle som kan lyse opp det mørkeste rom, å har en latter som til og med er smittende når du sover, som jeg alltid har i øret mitt <3 Du er det beste som noen gang har skjedd meg, å jeg gleder meg til å tilbringe resten av livet sammen med deg! <3 
 

Takk for en herlig helg alle sammen! Nå venter en ny uke med jobb, familieliv, og nye sprell. Og jeg nyter virkelig vert et sekund sammen med min lille familie <3 

#familie #bursdag #tips 

7 kommentarer

Siste innlegg