GOD FORMIDDAG!

God  formiddag sammen, er det ikke en deilig da nå midtveis i uken ? Jeg har fått unnagjort rydding av litt for små klær til Aleksander, og ordna på soverommet vårt i morgentimene. Mens den lille luringen har vært med å hjulpet litt med å finne frem litt hybeklaniner som hadde gjemt seg rundt om i krokene hvor jeg ikke har kommet til eller sett. Putetrekka til sofaputene er i vask å jeg skal ta frem litt grå toner nå som det er høst med inspirasjon fra i fjor. Kanskje jeg skal hive meg på symaskinen snart igjen å sy et par ? 🙂 Har også litt rester fra -> hodegavlen <- jeg må få gjort noe med.

 

 

 


 

Det å sitte på kjøkkenet å høre lyden av en maskin som sviver, vite at lillegutt har seg en lur trygt å godt i sengen sin, å bare nyte noen minutter helt for meg selv før jeg skal ut på tur, er bare helt magisk av og til ^^ Faktisk puste litt å gjøre seg litt tanker rundt de fantastiske øyeblikkene jeg får være en del av hver eneste dag! Jeg nyter hvert sekund av det å skulle ønske hver dag varte litt lenger <3 I morgen skal vi foresten på den ordinære ultralyden å få hilse på det kommende familiemedlemmet igjen ^^ Jeg gleder meg masse !! 😀 Å tror nesten ikke at det er sant, at jeg neste år har to små skatter i armene mine som jeg også skal få dele livet mitt sammen med 🙂 Å den ene bare litt større en den andre. Nei det er bare helt utrolig <3

Håper dere har en herlig formiddag enten på jobb eller hjemme. Til helgen skal jeg hente tapet til gangen som dere skal få se ^^ Denne er fra Lexington og bestilt fra samme sted som tapeten bak sengen.   –> Interiørfaghuset T. Lund <–  ( Reklame ) Skal også se litt etter noen pene knotter å ha på skapdørene. Kom gjerne med tips om dere vet om noen som kunne passa inn ^^ 

Ha en nydelig dag alle sammen, så skrives vi om litt!

–> Følg gjerne bloggen min på facebook, for inspirasjon og tips fra hjemmet vårt! <– 

#interiør #diy #oppussing #rivieramaison #hus #hjem

2 kommentarer

Siste innlegg