HJEMMELAGA SENGETØY

God kveld alle sammen! I dag har jeg hatt en skikkelig effektiv dag, å fått gjort mye jeg har hatt planer om lenge her i huset. Dagen starta med den ordinære ultralyden sammen med Pål Børge, å alt var fint med det kommende familiemedlemmet 😀 Dette skal dere selvfølgelig få vite alt om senere, å jeg har ekstra spennende ting å fortelle dere ^^ Ellers har jeg gjort litt ærend rundt i Sandnes, å videre hatt en god stund bak symaskinen. Føler virkelig jeg har begynt å bli “voksen” når jeg får låne selveste symaskinen til mor, og for ikke å snakke om den hellige og dyrebare saksa hennes! Det må vel være det man kaller for voksen poeng ? ^^  Dette var liksom områder man hørte den strenge tonen komme fram bare vi nærmet oss.. Å jeg forstår veldig godt hvorfor… 

 


 

Resultatet i dag ble nytt sengetøy til lillegutt , å noen koselige vimpler på snor av litt rester 🙂 

 


 

 

Ble det ikke søtt vel ? Hihi.. jeg er iallfall mega fornøyd!! Litt lengre tid en bare et putetrekk tok det, men absolutt verdt det å noe jeg gleder meg til å gjøre mye mer av 🙂 Symaskinen min er det noe trøbbel med for tiden, så det å låne den gode maskinen til mor er bare magisk! ^^ Stoffet er kjøpt hos stoff og stil, og jeg betalte 116,17 kr for 145cm. Dyna er 80×100, og her var det nok til dyne, pute og godt med rester 🙂 

 


 

Aleksander hopper og spretter litt i senga når han sover, så hvor lenge han ligger under denne dyna om gangen er vanskelig å si ^^ Men han sov fredfullt og godt under den med hode på puten da jeg var nede å så til han for litt siden <3 

Dette var litt av mitt i dag, ha en fortsatt fin kveld alle sammen!

–> Følg gjerne bloggen min på facebook for inspirasjon og tips til hus og hjem <–

 

#interiør #barnerom #diy #sy #sydilla #lagselv #hus #hjem #barn

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg