VERDENS BESTE PUTE!

Sammen med litt soveromsinspirasjon, vil jeg rette litt oppmerksomhet til verdens beste pute for tiden…. Den såkalte “Ammeputa” her i hus er blitt brukt mer i svangerskapene enn det den har blitt brukt til amming eller flaskemating. Veldig god til det også for all del, men det synes jeg de aller fleste puter ellers var også ^^

 


 

En pute mellom bena og ved magen i de hormonelle månedene vi går igjennom før fødselen er den bare gull verdt! Behagelig er et godt dekkende stikkord, og for oss som ikke har det beste bekkenet i svangerskapet er den kanskje ekstra god. Dette er den eneste av sitt slag jeg har prøvd til nå, men hvorfor prøve noe annet når man forguder noe fra første stund… PB mener vi har fått en grense i sengen å da jeg i slutten kommer til å være som en flodhest, gjør det ikke plassen i senga større da jeg har denne i tillegg.. Thihi ^^

 

Denne puta fikk jeg av farmoren min, da jeg og Trine var med henne på en liten “babyshopping” mens vi venta Aleksander og Tristan. Den er kjøpt på barnas hus, å virkelig til å anbefale om det er noen vordende mødre blandt dere lesere. En vanlig pute kan også gjøre susen, men her er det den spesielle formen som gjør den ekstra god og spesiell. Et must for meg hver eneste natt, å for en kanskje ikke fullt så populær.. Hihi ^^

Noen vordende mødre blandt dere foressten ? Isåfall, er dere like avhengige av dette som meg ? ^^ Ellers har soverommet ikke fått noe julepreg enda, men vi er bare kommet til 8. desember, å mye kan enda skje.. 16 dager igjen, til årets beste å koseligste dag 😀


–> Følg gjerne bloggen min på facebook for inspirasjon og tips fra hjemmet vårt! <–

 

#gravid #hus #hjem #soverom

 

4 kommentarer

Siste innlegg