GOD KVELD..

Roen senker seg, vaskemaskinen er snart ferdig og jeg er klar for å krype under dyna etter nok en herlig, og til tider travel dag. Jeg Aleksander, Trine og Tristan har vært i Åpen barnehage i dag også, å storkost oss både store og små!^^ Videre har vi vært hos guttenes mormor, fått handla litt å i kveld har jeg vaska alle trappene i forkant av grunninga, og gjort litt husarbeid.. Dagene fyker av gårde, og alt tar tid… Å desto bedre er det å lukke øynene klar for en god natt søvn når du vet du har fått skikkelig mye utav dagen. 

 

I morgen har jeg planlagt å kun være hjemme å slappe av meg og Aleksander. Mulig det blir en kjapp trilletur, å litt husarbeid klarer jeg aldri å holde meg helt unna, men vi skal ikke ut å farte å lage massevis av planer ^^ Jeg er ikke den flinkeste til å ta det med ro, å skal liksom så gjerne gjøre alt mulig på en gang.. Nå må jeg bare bli flinkere å lytte til kroppen, å slappe av mellom de største slaga for å holde meg mest mulig på bena ut svangerskapet . I morgen blir det litt detaljer av soverommet vårt til inspirasjon for dere, mens gang prosjektet går sin gang på kvelden.

Ha en deilig natt så lenge, å en fin kveld videre for dere som enda har litt kveld igjen før det blir natt <3

0 kommentarer

Siste innlegg