JEG KJENNER NOEN SOM ER HELT RÅ PÅ DIY!

Folkens! Jeg vil vise starte november med å vise dere noe skikkelig vakkert ^^ Å kanskje får dere noen tips? 

Det årlige og lokale julemarkedet står for tur i Westernbyen, å det kan man ikke la gå fra seg om man ikke bor alt for langt unna. da braker det løst med interiør, klær, julegodter, julepynt, lokale produkter og mye mye mer!  

 

 

Det som er ekstra gøy i år er at også “Bondesnuppene” skal ha sitt eget utsalg. Jeg har vist litt av hva de lager før, og vil nå dele med dere hvordan jeg i Kvitlyngveien pynter opp med tingene deres. Nydelige trær dekka med hvite fjær, som står på pinne støpt i betong er blant annet en nyhet i år. Her har jeg de sammen med kunstig granbar, kongler og opp-kappa trepinner som dekorasjon. Skåla og glassa er også støpt, og glassa ble foressten brukt som bordkort i bryllupet til en av de to i 2015. 

 

 

 

Her ser du en annen vri. Farger er det ikke akkurat plenti av hos meg, men jeg ble helt forelsket i denne kombinasjonen her, å syntes det gjorde seg skikkelig på bordet! ^^ Bare glassene er så pene i seg selv, at med et lite telys i er de også vakker pynt på enten bord, hylle eller sjenk.

 

 

Har du sett noe så søtt ? ^^ Perfekt for et julebord, å kanskje ekstra gøy med noe unikt som ikke alle har ? De søte ordene på tallerknene har jeg kjøpt hos Lene Interiør, som igjen er fra Riviera Maison 🙂

 

 

Noen synger om engler som daler ned i skjul, og noen er engler i hverdagen. Disse tova englene med rufsete hår har jeg stående fremme hele året. Jeg liker godt å ha litt av naturen rundt meg inne også, å synes disse glir rett inn i en ellers kosete stil. Jeg fikk disse for noen år siden, å vet at de har kommet med flere ulike typer engler etter dette som dere skal få se her på bloggen etterhvert. Kjempe populære og virkelig en best seller! Om det enten er til eget hjem eller som gave til andre. 

 

 

 

Trollhassel støpt i betongblokk kan være fint i hjemmet. Jeg har min på loftet i et brett på bordet. Ser at flere pynter disse etter sesongene/høytidene, og har gjerne små egg hengende på om påsken eller julekuler på rundt jul. Det fine med at denne er støpt i en kloss er at man kan sette den rundt om kring, i stedet for å henge opp eller putte i vase som jeg ser veldig mange gjør. Også et produkt laga av “Bondesnuppene” 🙂 Siden en av dem er min egen mor, har jeg vært heldig å fått litt av henne opp i gjennom, å liker å vise frem hva hun lager. Jeg er veldig bevisst på hva jeg vil ha av pynt i hjemmet, og da er det gøy at bondesnuppene har flere ting som går igjen i gata mi når det gjelder smak ^^

 


 

Håper å få se nettopp deg på julemarkedet! 😀 Utenom kan du følge ->Bondesnuppene på facebook<- for inspirasjon, tips eller bestilling. Du kan også følge -> denne bloggen, Kvitlyngveien på facebook <- for oppdateringer, DIY tips og inspirasjon fra hjemmet vårt 🙂

 

Ha en fin kveld så lenge! Vi skrives ^^ 

 

 

#interiør #diy #pynt #dekor #bordpynt #hjemmelaga #jul #julemarked #rivieramaison #hus #hjem 
 

0 kommentarer

Siste innlegg