SNEAK PEAK!

Spretter innom en liten tur på vei til loppekassa med en aldri så liten sneak peak fra prosjektet som snart er i sin rette havn. Siden vi kun har et arbeidslys vi flytter rundt på i gangen for tiden, kan lyset være en liten smule avvikende i forhold til virkeligheten. Men dere ser iallefall sånn noen lunde hvordan det ser ut nå ..

 

Maling, tapet og gulv kan dere lese alt om > HER < !

 

Før :

 

Det som gjenstår er å få laminat på plass i trinnene, litt akryl og pirk noen plasser og siste veggen som skal tapetseres. Vi ligger fortsatt veldig godt an i forhold til hva vi hadde tenkt, å kan snart bruke gangen vår som normalt igjen å la det bli en del av resten. Sjekk forskjellen da, dere ? Snart starter den største moroa med å starte å innrede, og med førjulstid og jul i svingene her så er jeg ikke redd for at jeg skal ha for lite å gjøre fremover ^^  Thihi..

Jeg får se om jeg finner loppekassa som jeg skulle, så skrives vi snart igjen 😀 God natt, kjære snille lesere <3

8 kommentarer

Siste innlegg