ALLE LYSENE TENT!

Titter bare en rask tur innom i kveld, da jeg egentlig er ganske sliten etter en litt spesiell helg.. Julen nærmer seg med stormskritt, å det at vi i kveld tente det 4. og siste lyset på advent staken er nesten litt magisk å nesten også litt vemodig på samme tid <3 Det går så fort!

 

 

Jeg vil også takke alle som ga litt ekstra oppmerksomhet til innlegget jeg la ut i går. Tusen takk for det! En ting jeg også vil si i den forbindelse var at kun var på mitt eget initiativ og kun fordi jeg bryr meg sårt om den elendigheten som det dessverre er så alt for mye av 🙁 Jeg ville så absolutt ikke ville tjent penger på andres krise, slik som noen dessverre tror at bloggere gjør på alt de legger ut… Jeg skriver og deler kun i ren lidenskap for hobbyen min å tjener ikke penger på den. Det stemmer at jeg har vært i noen sponsa samarbeid med forskjellige leverandører på ting og materialer som hører hjemmet til, men dette har jeg alltid passet på å informere om i innlegg hvor denne promoteringen gjelder. Det at det er reklame øverst på bloggen min og nederst er ikke noe jeg kan bestemme over da dette hører blogg.no til, den plattformen jeg har valgt å starte bloggen på 🙂 Så viss noen andre også har lurt på ting innen dette, så var dette det mest ærlige svaret jeg kunne gi 🙂 ( Les innlegget fra i går HER )

 

Jeg gidder ikke ta meg nær av ting jeg allerede vet svaret på veldig godt, men tenkte det kunne være greit å si fra om i tilfelle noen andre har lurt på ting rundt dette med reklame, og som også noen har som jobb. Det er ingen automatikk i det å starte en blogg å tjene massevis av penger, som dessverre alt for mange tror.  

Med dette kryper jeg under teppet å skal kose meg med litt tv titting før det er tidlig kveld <3 Plutselig gikk det opp for meg at det bare er 6 små dager igjen til jul!!!! Nyt søndagen max folkens, å måtte dere få nok en fantastisk uke nå før jul <3

#interiør #jul #hus #hjem #advent 

4 kommentarer

Siste innlegg